Skip to main content

Hisense, een toonaangevend merk in consumentenelektronica en huishoudelijke apparaten, kondigde vandaag aan een officiële samenwerking aan te gaan voor de nieuwe FIFA Club World Cup™. De aankondiging vond plaats tijdens een speciaal evenement in de Shanghai Tower, bijgewoond door FIFA-voorzitter Gianni Infantino, FIFA-secretaris-generaal Mattias Grafström en Hisense Group-voorzitter Jia Shaoqian.

Tijdens de lancering van het partnerschap zei FIFA-voorzitter Gianni Infantino: “We zijn verheugd Hisense, een wereldwijd toonaangevend merk, te verwelkomen als Officiële Partner van de FIFA Club World Cup 2025™. De inzet van Hisense voor innovatie en technologie sluit perfect aan bij onze visie voor dit toernooi, dat de 32 beste teams van over de hele wereld samenbrengt voor een onvergetelijke ervaring van ons spel, en clubvoetbal zal vernieuwen.”

“Dit partnerschap biedt fans unieke mogelijkheden om zowel op als buiten het veld met het toernooi in contact te komen, terwijl het een technologische en innovatieve basis legt voor het succes van de FIFA Club World Cup.”

De nieuwe FIFA Club World Cup 2025™ zal elke vier jaar de 32 beste clubs ter wereld samenbrengen. Het partnerschap met deze eerste editie biedt Hisense een uitgelezen kans om zijn wereldwijde merk verder te laten groeien onder fans van ’s werelds populairste sport en clubs, en om zijn geavanceerde technologie en apparatuur te tonen, waarbij Hisense-tv’s overal in het toernooi zichtbaar zullen zijn.

Hisense Group-voorzitter Jia Shaoqian voegde toe: “We zijn trots om Official Partner te zijn van de FIFA Club World Cup 2025™, een competitie tussen topclubs uit alle zes confederaties, die staat voor een dialoog tussen kampioenen en een samenkomst van pure klasse. Dit sluit perfect aan bij de kampioensmentaliteit van Hisense en ons nieuwste bedrijfsdoel: het bouwen van een wereldklasse onderneming en merk.”

“Als pionier in AI-televisies past de nieuwste AI-tv-serie van Hisense perfect bij de FIFA Club World Cup™. Samen met FIFA zal Hisense de beste Club World Cup™ aan het wereldwijde publiek presenteren.”

Hisense heeft als doel een onderneming en merk van wereldklasse te worden, met blijvende focus op premium sportevenementen. Door officieel toe te treden als Officiële Partner voor de FIFA Club World Cup 2025™, de nieuwe topcompetitie voor clubs, versterkt Hisense zijn sportmarketingstrategie en versnelt het zijn globale inzet.

Hisense was al wereldwijd partner van twee opeenvolgende FIFA World Cups™ en drie UEFA EK’s. Het bedrijf richt zich op intelligente productontwikkeling, variërend van tv’s, projectoren,  wasmachines en koelkasten. Hisense heeft eerder een 100-inch tv geïntroduceerd, uitgerust met een intelligente AI-chip, die gebruikers een meeslepende kijkervaring biedt. Met zijn ConnectLife-platform voor koelkasten en wasmachines ondersteunt Hisense de onderlinge connectiviteit van slimme huishoudelijke apparaten, wat samenwerking tussen verschillende apparaten in huis mogelijk maakt.

De samenwerking met FIFA benadrukt Hisense’s toewijding aan het leveren van vernieuwende technologie voor huishoudelijke apparaten, gericht op het verbeteren van het dagelijks leven met innovatieve producten en technologieën die de kijkervaring van fans wereldwijd verbeteren en voetbal toegankelijker en aantrekkelijker maken voor iedereen.

Over Hisense
Hisense is een wereldwijd toonaangevend merk in huishoudelijke apparaten en consumentenelektronica. Volgens Omdia stond Hisense in 2023 en het eerste halfjaar van 2024 wereldwijd op de tweede plaats in tv-leveringen en op de eerste plaats in 100-inch tv’s. Het bedrijf heeft zich snel uitgebreid naar meer dan 160 landen en is gespecialiseerd in multimedia, huishoudelijke apparaten en intelligente IT-oplossingen.

CLI

Author CLI

More posts by CLI