Skip to main content

Denon gaat een wereldwijde samenwerking aan met de iconische popster Katy Perry. Deze samenwerking is ter promotie van de Denon PerL True Wireless oordopjes, uitgerust met Masimo Adaptive Acoustic Technology (AAT). De samenwerking valt samen met de introductie van de “Your Music Tuned Your Way”-campagne van Denon en markeert het begin van een nieuw tijdperk voor zowel het audiomerk Denon als de wereldster Katy Perry.

De samensmelting van het kenmerkende geluid van Denon en de innovatieve AAT-technologie van Masimo biedt luisteraars een ongeëvenaarde diepte, detail en helderheid, nauwkeurig afgestemd op hun individuele luisterprofiel. De Denon PerL-oordopjes maken dit gepersonaliseerde luisterprofiel op basis van de volledige gehoorrespons van de gebruiker, wat zorgt voor een ultieme luisterervaring. Hierdoor zullen fans Katy’s nieuwe muziek nog meer waarderen.

“Muziek speelt altijd al een grote rol in mijn leven. Het gaat niet alleen om luisteren; het gaat erom elke noot te voelen en de muziek te ervaren op een manier die past bij wie ik ben, waarbij elk detail me raakt. En dat is precies wat de PerLs van Denon waarmaken. Ze klinken alsof ze speciaal voor mij zijn gemaakt”, aldus Katy. “Deze samenwerking sluit perfect aan op de release van mijn nieuwe dance-pop-album en helpt mijn fans een geluidservaring te beleven die even uniek is als zijzelf. Met Denon PerL voelen mijn fans elke beat van hun favoriete nummers, waaronder mijn nieuwe single “Woman’s World” en mijn aankomende album.”

Katy Perry staat bekend om haar uitgesproken individualiteit en innovatieve muziek, wat haar de perfecte verpersoonlijking maakt van Denons streven naar gepersonaliseerde audio-ervaringen van hoge kwaliteit. De creatieve samenwerking begint met de release van een dynamische commercial van 60 seconden, gevolgd door een geïntegreerde mondiale campagne waarin geavanceerde technologie samenkomt met Katy Perry’s muzikale talent. De commercial, die wereldwijd op 2 juli wordt gelanceerd, bevat haar binnenkort uit te brengen nummer “Woman’s World” en is doorspekt met hints naar Katy’s aankomende album, wat een leuk interactief element toevoegt dat de kijkers zeker zal boeien.

“Onze nieuwste campagne is een dynamische samensmelting van Denons toewijding aan geluidsinnovatie en de moderne muzikale artisticiteit van Katy”, zegt Blair Tripodi, Chief Operating Officer voor Masimo’s consumentenmerken. “Deze samenwerking brengt de personalisatiemogelijkheden van Denon PerL samen met het individualisme en de zelfexpressie waarom Katy bekend staat. Denon brengt dit visueel tot uiting met het iconische persoonlijke aura van het luisterprofiel van de individuele gebruiker. Denon PerL is een modern product dat opvalt en zich van de massa onderscheidt. Net als Katy en haar nieuwe muziek.”

De creatieve elementen van de campagne komen terug in digitale en gedrukte advertenties, integraties met sociale media en influencers, out-of-the-home, connected tv, point-of-sale en retailmarketingmomenten. De mediamix is wereldwijd te zien in de belangrijkste markten in de Verenigde Staten, Europa en Azië-Pacific. Deze samenwerking luidt een nieuw tijdperk van samenwerking tussen Denon en Katy Perry in, met meer spannende marketingprojecten in het verschiet. De campagne laat de fans genieten van een opeenvolging van innovatieve ervaringen en content waarmee Denon en Katy Perry de grenzen van audiotechnologie en muzikale expressie blijven verleggen.

Ontdek de kracht van echt gepersonaliseerd luisteren, nu Denon samen met popicoon Katy Perry de manier waarop we geluid ervaren herdefinieert. Denon PerL en PerL Pro zijn verkrijgbaar via  www.Denon.com voor respectievelijk €199 en €349.

CLI

Author CLI

More posts by CLI